Saturday 8 February 2014

Penawar Demam Denggi


Assalammualaikum....hari ni saya nk berkongsi sikit tentang berita mengenai demam denggi yang semakin meningkat sekarang ni...Jangan dipandang sekecik-kecik serangga ni xberbahaya kepada kita yer kawan-kawan.... Dengar pasal demam denggi ni kecut perut,mintak dijauhkanla untuk saya n insan tersayang....


Menurut doktor dalam laporan berita semalam Virus Denggi tiada ubat TETAPI Nutriferon penawar mujarab



Ramai berpendapat 100 plus membantu naikkan platelet pesakit demam denggi sedangkan sains tidak membuktikannya. Bagaimanakah 100 Plus dikatakan membantu? Ketika demam denggi, tiada ubat dapat diberikan untuk membunuh virus denggi kerana viral infection hanya boleh dirawat menggunakan antibodi pesakit sahaja. Rasa macam tak logik tapi itu la fakta. Mati sebab demam selsema - realiti. Contohnya H1N1 dan denggi berdarah yang berpunca dari imuniti yang rendah.



Doktor cuma memastikan demam pesakit terkawal dan memberi masa antibodi pesakit tersebut melawan virus denggi tersebut. Antara cara kawalan adalah memasukkan air supaya suhu stabil. Pemberian ubat demam untuk menipu badan supaya tidak rasa sakit ketika sistem imuniti sedang menjalankan tugasnya.


Pengambilan 100 plus cuma memberi tenaga sepanjang tempoh bertahan dan mengelakkan terhidrat yang boleh membuatkan suhu badan semakin panas. Jika demam semakin teruk, doktor cuma memberikan ubat tahan sakit seperti paracetamol untuk menghilangkan rasa sakit demam. 

Cara paling cepat menaikkan antibodi adalah dengan pengambilan Nutrifeon. Ini dibuktikan oleh pesakit-pesakit denggi saya yang plateletnya naik mendadak dalam masa beberapa jam sahaja termasuk pesakit denggi berdarah. Nutriferon merupakan antibiotik semulajadi yang merangsang penghasilan interferon untuk sel imuniti.

Mengapa perlu membuang masa 7 hari dalam wad jika anda boleh keluar wad selepas 7jam dengan Nutriferon? Supplement dan ubat adalah 2 perkara berbeza. Supplement membantu anda kekal sihat yang mana akan merugikan industri farmaseutikal jika semua orang sihat - realiti. Ubat membantu anda kekal sakit tanpa merasa sakit kerana kunci penawar sebenar berapa pada sistem imuniti yang Allah ciptakan.


Bersamalah kita sayangi kesihatan yang di kurniakan Allah...Pilihan terbijak ditangan anda..



Hubungi Saya :

FB KZ Healthy Beuty | 0111-1669690 (sms/whatsapp) |khaidaazita@gmail.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
*Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat jangan lupa clik "google +1"
*COD - Sungai Buloh; Kuang; Paya Jaras; Bukit Rahman Putra; 
Subang Bestari; Kg Melayu Subang; Bukit Subang; 
Kota Damansara; dan Pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...