Monday 10 February 2014

Atasi Masalah Kegemukan Anda

Dewasa ini, ramai sangat masyarakat kita tergolong dalam kalangan obesiti...Masalah ni tak kira lelaki mahupun perempuan...Ada orang yang gemuk disebabkan genetik dan ada juga disebabkan faktor pemakanan...2 la akak2 n abang2 kat sana klau dapat mkn lupa nk control,hihihi...Mesti anda semua nk cantik, langsing dan untuk lelaki pulan xnak perut buncit kan...jadi marilah kita mengamalkan ke arah mempunyai berat badan ideal...Banyak tau manfaat bila kita ni ada berat badan yang ideal, antaranya :

  1. Sentiasa energetik. Berat badan berlebihan buat kita cepat penat dan sugul. 
  1. Risiko tidak subur berkurangan.
  1. Lebih banyak pilihan untuk berfesyen
  1. Lebih besar peluang bertemu jodoh (uiks..ni subjektif..hihi)
  1. Jangka hayat biologi yang lebih panjang
  1. Keyakinan diri meningkat
  1. Sentiasa gembira dengan penampilan diri sendiri
  1. Tidak dipandang sebelah mata lagi
  1. Fitrah manusia hanya suka pada yang cantik. Bila kurus lebih ramai orang suka

Bakar atau pecahkan lemak
  • Lecithin - diekstrak dari soya tanpa penggunaan bahan pewarna, pemanis atau pengawet. Membantu proses memecahkan lemak dalam tubuh, atau
  • Omega Guard - membantu proses memecahkan lemak dan membantu mengawal selera makan dengan menghasilkan hormon leptin yang menyekat selera makan dan membakar lemak untuk tenaga
  • Herblax - kombinasi dari tumbuhan herba yang terkenal secara tradisional membantu masalah tidak hadam dan pergerakan usus yang tidak sihat. Diperlukan untuk detox iaitu untuk membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru la badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum, atau
  • Alfalfa -  bertindak sebagai fiber yang membawa keluar lemak-lemak yang sudah dipecahkan oleh Lecithin dan Omega
  • Cinch Shake - didatangkan dalam perasa coklat, vanilla dan café latte. Protein soya membantu rasa kenyang, meningkatkan metabolisma badan serta mengandungi Leucine untuk membantu mengekalkan otot semasa proses penurunan berat badan, supaya badan anda tak menggeleber setelah berat badan turun nanti. 
  • ESP - sumber protein, mempunyai Indeks Glisemik yang rendah yang membantu dalam proses mengurangkan berat badan dan mengawal selera makan.
Pilihan Set Kurus Mengikut Budget
Pilih rangkaian produk yang bersesuaian dengan budget dan kehendak anda. Hubungi kami untuk mengetahui harga dan kami akan sarankan mengikut bajet anda.





Banyak kan sebab untuk anda ubah bentuk badan anda. Untuk merealisasikan dan mempercepatkan usaha anda untuk mengurangkan berat badan secara sihat dan semulajadi tanpa perlu berlapar pengambilan Set Kurus Shaklee amat disarankan . Kerana anda perlu tahu bagaimana cara total membuang semua lemak kuning yang tak diperlukan itu.

Mudah je..cuma 3 peringkat + 2 peringkat berjalan serentak. 3 peringkat itu adalah seperti berikut:-

♥ Stage 1 - Pecah dan cairkan lemak ♥ Stage 2 - Singkirkan lemak (detox)

♥ Stage 3 - Diet sihat bertenaga elak lapar

Detox atau singkirkan lemak
Diet sihat bertenaga elak lapar
2 stage yang berjalan serentak tu semestinya jaga makan dan senam. Bab jaga makan tu set mighty 3 gems sangat sangat membantu mengawal pengambilan kalori berlebihan. Senam tu dia accelerate kadar pembakaran kalori. Jika anda disiplin dan konsisten dalam mengamalkan supplemen Shaklee, kawal pemakanan serta sedikit senaman, tiada alasan untuk anda tidak berjaya, anda PASTI BERJAYA

Tidak seperti ubat kurus dipasaran, mereka hanya menawarkan produk dengan fungsi emulsi dan detox lemak, Sebab tu lepas makan terberak berak dan badan terhidrat. Malangnya lepas berhenti makan ubat kurus tu, badan naik balik. Kami sebaliknya turut menawar produk yang mampu mengawal selera makan secara automatik.












































  " JOM BERUBAH SEKARANG. HEALTHIER LIFESTYLE DENGAN SHAKLEE "

Hubungi Saya :

FB KZ Healthy Beuty | 0111-1669690 (sms/whatsapp) |khaidaazita@gmail.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
*Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat jangan lupa clik "google +1"
*COD - Sungai Buloh; Kuang; Paya Jaras; Bukit Rahman Putra; 
Subang Bestari; Kg Melayu Subang; Bukit Subang; 
Kota Damansara; dan Pos laju ke SELURUH MALAYSIA.


0 comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...