Tuesday 13 May 2014

Jadi Ahli Shaklee

Kelebihan Dan Cara Mendaftar Keahlian Shaklee Sama Ada Untuk Kegunaan Sendiri Atau Menjadi Pengedar



  1. Modal permulaan yang rendah. Saya bermula dengan RM65 tapi kini boleh menikmati bonus dengan berlipat kali ganda dari modal yang saya keluarkan dahulu. Malahan pula saya langsung tak simpan stok sebab boleh order online jer, esok harinya Shaklee pos. Kiranya stok saya hanya di warehouse Shaklee ler....
  2. Dapat membeli dengan harga ahli. Penjimatan sehingga 35%. 
  3. Dengan mendaftar sebagai ahli, dapat membeli dengan harga yang lebih murah dari harga ahli melalui promosi bulanan shaklee. Promosi bulanan adalah beli 6 percuma 1. Harga rendah dari harga ahli ni boleh didapati dari pembelian secara berkumpulan kami jika cuma inginkan 1 unit sahaja.
  4. Berpeluang mengumpul point dan menjana pendapatan sampingan hanya dengan penggunaan sendiri. Pengambilan supplement adalah amalan dan investment yang berterusan, jadi anda akan berpeluang menjana pendapatan yang berterusan. Setiap bulan insyaAllah ada jualan ribuan ringgit dari pembeli sama dan pembeli baru. Pengalaman saya sendiri.
  5. Berpeluang menjana pendapatan sampingan hanya dengan berniaga secara part time. Saya ada pengedar yang menjualShaklee secara online kerana kami menjadikan Facebook, Whatsapp dan blog sebagai wakil fizikal kami untuk bekerja.
  6. Tidak perlu mengeluarkan belanja besar untuk menyimpan stok. Shaklee boleh membantu anda  membuat dropshipping kepada customer anda. tak ada modal langsung pun dah boleh melakukan urusan jual beli dengan customer anda seab modal utama adalah usaha, rajin dan tidak berputus asa. kalau ada modal beratus ribu pun tanpa ada 3 modal ni memang tak menjadi juga.
  7. Tidak diwajibkan maintain point setiap bulan. Point adalah bergantung kepada banyak mana bonus yang anda inginkan. Tiada paksaan.
  8. Tidak diwajibkan menaja downline. Anda cuma perlu bayakkan sharing session untuk menarik lebih ramai pembeli untuk menambahkan bonus bulanan anda. Sekali lagi, ia bergantung kepada target bonus yang anda inginkan. Ahli saya majoriti serah diri sendiri kepada saya. Tak ada paksaan pun. tak dak perlu nak jumpa kat restoran ke mana-mana untuk explain business plan tu semua.
  9. Tidak memerlukan kedai untuk berniaga. Kebanyakan distributor Shakleemembuat bisnes secara online dan perkongsian secara offline sahaja bersama family dan keluarga terdekat.
  10. Harga produk yang berpatutan dengan kualiti produk yang hebat. Shaklee telah mencapai score 8.9 per 10 untuk effectiveness rating. Supplement Shaklee adalah semulajadi (bukan sintetik), selamat dan berkesan. Rangkaian produk hebat untuk penggunaan seisi keluarga dari kanak-kanak ke warga emas. kehebatan Shaklee membuatkan produk ini senang untuk dijual.

      Itu adalah antara top 10 faedah menjadi ahli Shaklee. Selain untung runcit, anda berpeluang mendapat           3C bonus dari Shaklee. Apa itu 3C?

  1.  Cash bonus - bonus personal sehingga 21% dan bonus kepimpinan 5%, insentif coordinator sehingga 1.5% sehingga 6 level ke bawah sekiranya anda mempunyai downline. (Saya sudah menikmatinya)
  2. Car bonus - Boleh menggunakan bonus tambahan 3% untuk bayar kereta sedia ada atau untuk apa tujuan sekalipun. Ianya berbentuk cash. Biasanya bermula dengan RM300 sehingga RM3000 sebulan.
  3. Convention bonus - Berpeluang melancong ke luar dan dalam negara termasuk peluang mengerjakan umrah secara percuma untuk diri sendiri dan keluarga setiap tahun melalui pengumpulan mata organisasi kumpulan jualan anda.      

     Apa nak buat jika saya dah daftar dengan orang lain tapi nak join bawah KZ Healthy?
     
     Anda boleh tukar upline dengan register semula tetapi perlu menunggu setahun 6 bulan ID anda tidak aktif      tanpa sebarang pembelian menggunakan ID anda. Anda perlu membuat pembayaran untuk menjadi ahli        seperti mula-mula mendaftar. Anda boleh menggunakan ID saya sebagai sponsor anda (1071682).

    Apa kelebihan menjadi ahli Shaklee dengan saya?
  1. Anda akan dibimbing secara online. One on one basic. Kami akan perturunkan segala ilmu kami. Ilmu pemasaran, pengetahuan produk, ilmu perniagaan internet, ilmu kesihatan, ilmu blogging, pemasaran facebook dan lain-lain lagi.
  2. Kami menyediakan bahan seperti gambar, dokumen, link, iklan, flyers dan lain-lain bagi mempercepatkan anda mengembangkan perniagaan anda.
  3. Anda akan berada dalam secret group di facebook kami dimana semua susur galur saya berkongsi ilmu dan pengalaman. Di secret group upperline saya. anda boleh menggunakannya untuk menimba ilmu, pengalaman, dan motivasi secara direct dari mereka yang sudah bergelar jutawan Shaklee. (bonus 6 angka sebulan).
  4. Kita akan menjadi 'keluarga' di mana kita akan saling bantu membantu. Dalam Shaklee downline boleh potong upperline. Tiada istilah downline bekerja untuk upperline. 


Hubungi Saya :

FB KZ Healthy Beuty | 0111-1669690 (sms/whatsapp) |khaidaazita@gmail.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
*Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat jangan lupa clik "google +1"
*COD - Sungai Buloh; Kuang; Paya Jaras; Bukit Rahman Putra; 
Subang Bestari; Kg Melayu Subang; Bukit Subang; 

0 comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...